Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 04-06-2012 15:30:26
Computers & Telefonie

Verlaging voor gebruik mobiele telefoon vanuit de van de eu opzeggen?

Er is sprake van wijziging op grond van europese regelgeving.
daarom kunt u niet voortijdig uw abonnement kosteloos beëindigen.

=notneeded schreef op maandag 4 jun 2012, 15:16:=tdehond schreef op maandag 4 jun 2012, 15:14: als de aanpassing gedaan is op grond van europese regelgeving, dan is het m.i. billijk dat u niet kunt opzeggen.

ik zie echter op de site dat u paspoort aan kunt zetten. moet dus volgens mij ook uit te zetten zijn.

wil je gebruikmaken van vodafone world,
maar bel je nu met vodafone passport?
dan kun je vodafone passport uitzetten.
sms ‘passport uit’ naar 4000. zodra
vodafone passport uitstaat, krijg je een
bevestigings-sms.

u zou kunnen uitproberen of u het op deze manier kunt uitzetten. eventueel even vooraf bellen naar klanten service om te voorkomen dat u ongewild via een andere dienst gaat bellen mocht u dat niet willen.
paspoort is ook uit te zetten maar omdat ik nu in bepaalde landen (ook afhankelijk van lange of korte gesprekken), nadeliger uit kan komen (aldus vodafone zelf).
zie mail.