Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 05-06-2012 09:01:03
Geldzaken & Recht

Postbezorging post.nl ondermaats?

@jodelie

uitstekend uw visie weergegeven. mijn complimenten.

de juiste plaats om klachten te melden is naast bij postnl : consuwijzer.


hartelijk dank voor uw bericht van 24 april 2012. hierin geeft u aan dat u op 21 april 2012 een aangetekende brief hebt aangeboden voor verzending. u zag dat deze brief in eerste instantie op 23 april 2012 bezorgd zou worden. dit werd veranderd naar 24 april 2012. u vindt dit onacceptabel dat uw aangetekende brief op 24 april nog niet bezorgd is. u wilt hiervan melding doen bij consuwijzer. wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen om uw klacht bij ons te melden.

wat gebeurt er met uw melding?
consuwijzer registreert uw melding. daarna komt uw melding terecht bij één van de toezichthouders. dat zijn de toezichthouders die samenwerken in consuwijzer: de nederlandse mededingingsautoriteit (nma), de onafhankelijke post en telecommunicatie autoriteit (opta) en de consumentenautoriteit.
bron: reactie van consuwijzer per e-mail.