Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

naitsoezn
naitsoezn - 12-06-2012 10:10:15
Computers & Telefonie

0900-nummers

Goede service is niet in geld uit te drukken. persoonlijk vind ik het niet erg om 10 ct / min te betalen, als ik vervolgens snel en goed geholpen wordt. dat die service vaak achterwege blijft vind ik erger dan 10 ct / min te betalen. het telefonisch bereikbaar zijn kost een bedrijf immers ook geld, en daar wil ik best aan meebetalen als het probleem vervolgens snel en naar tevredenheid wordt opgelost.