Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 12-06-2012 10:21:11
Computers & Telefonie

0900-nummers

Ik ben het gloeiend met de vraagsteller eens. dure 0900 nummers en dan ook nog eens in de wacht worden gezet.

maar... er is wel een andere weg om kpn te bereiken. u kunt uw klachten over kpn (en dus digitenne) doorgeven via de klachtencompas. een nieuw initiatief van de consumentenbond. uw klacht wordt meteen doorgestuurd naar kpn.
alle berichten zijn openbaar, dus iedereen kan zien of en hoe uw klachten worden opgelost.
klik https://www.klachtenkompas.nl/">hier om bij de klachtencompas te komen.
chantal, veel succes!