Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 12-06-2012 10:29:45
Garantie & Verzekeringen

Verandering in vergoeding orthodontist de friesland

Beste fruitmand,

wat een prima resultaat voor u! mooi dat het zo is afgelopen en dat u uw geld terugkrijgt, ook al moet u er nog even op wachten.

en u heeft gelijk, zodra men op de kassa site een klacht over een bedrijf neerzet en het bedrijf krijgt er lucht van, gaan deuren open die anders gesloten blijven. helaas. u heeft goede tips voor de klantenservice van de friesland, nu maar hopen dat ze er wat mee gaan doen.

het voordeel van het openbaar maken van een kacht is niet alleen dat de vraagsteller meestal veel eerder wordt geholpen, maar andere mensen die met dezelfde problemen zitten, kunnen dan ook meelezen over hun rechten en wat ze kunnen doen om de klacht opgelost te krijgen (indien mogelijk)

bedankt dat u de afloop van het probleem met ons heeft gedeeld!