Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 12-06-2012 12:28:16
Computers & Telefonie

0900-nummers

In de 2de helft van dit jaar wordt de consument beter beschermd tegen m.n. de dure 0900 nummers.

ik vind ook de menus vaak om niet doorheen te komen. keuze op keuze menu. :(
nu geldt een maximumtarief van € 0,15 per minuut voor het 0900-nummer van uw klantenservice aan consumenten met wie u een doorlopende contractuele en/of financiële relatie hebt. straks mag u ook geen extra kosten in rekening brengen bij uw klantenservice aan consumenten die een eenmalige aankoop hebben gedaan.

http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2012/01/25/0900-klantenservicenummers-worden-goedkoper.html">rijksoverheid: klik