Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-06-2012 16:03:26
Geldzaken & Recht

Ik krijg geen creditcard bij de abn amro. wat nu?

Dag allemaal,
mijn probleem is opgelost, inmiddels heb ik zelfs (onvrijwillig) twee creditkaarten.

1) ik heb meteen na de afwijzing door de abn een aanvraag bij mijn duitse bank ingediend, en drie dagen later al een kaart in de brievenbus. ik kon het limiet bij deze aanvraag trouwens niet zelf kiezen maar kreeg standaard een limiet van 1000 euro toegewezen. prima wat mij betreft!
2) ik heb een ontevreden email gestuurd naar mijn abn advisor, en daarin ook gezegd dat ik het jammer vind dat we niet op het idee waren gekomen om een kaart met lager limiet aan te vragen etc etc. ik kreeg hierop maandag ochtend een vriendelijk bericht terug dat de informatie van de adviseurs schijnbaar niet klopt met wat gedaan wordt bij de creditcard service en dat ze zou kijken wat ze voor mij kan doen. twee dagen later had de adviseur voor mij geregeld dat mijn aanvraag alsnog goed gekeurd werd en dat ik nu dus een kaart mag krijgen met een limiet van 500 euro. ik heb al een brief over de pincode gehad en wacht nu nog op de kaart.

tja. wat ik hiervan geleerd heb? 1) dat dezelfde procedure bij de abn drie maanden duurt die bij de duitse bank drie dagen duurt. mijn duitse bank kost me ook meer bijdragen per maand voor de rekening, maar dat schijnen ze met goede service weer wet te maken. 2) dat het fijn is om de contact gegevens van een abn adviseur te hebben die je persoonlijk kent, en hardnekkig te blijven met navragen/emails.