Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
ricardo_1 - 16-04-2004 12:02:00
Vrije tijd & Tuin

Eurodisnet parijs

Met disneyland heb ik geen ervaring, maar ik denk dat je dit soort nare ervaringen ook in nederland kunt oplopen. ben twee jaar geleden met twee vrienden in six flaggs flevoland geweest en we waren het er allemaal over eens dat het daar met de service en klantvriendelijkheid goed mis is. leuke achtbanen hoor daar over niets goeds, maar als je er er iets te eten zoekt sta je een eeuwigheid te wachten (30 min.) voor je geholpen wordt om vervolgens veel geld neer te moeten tellen voor kwalitatief slechte troep. en het was er nieteens druk die dag.
een keer werden wij zelfs grof en onheuselijk bejegend toen we in een attractie plaats namen. wil iedereen even netjes recht gaan zitten handen omhoog houden a.u.b, klonk er op grove en onvriendelijke toon via de luidsprekers. vervolgens werden wij en enkele andere mensen pijnlijk ingeklemt.
aan het einde van de dag ongeveer 25 minuten voor sluitings tijd legden ze een achtbaan gewoon gedurende 15 minuten stil om èèn treinstel van die achtbaan van de rails te halen. hadden ze dat niet na sluiting kunnen doen? op dat moment stonden er toch nog een behoorlijke rij mensen te wachten die nog een laatste keer in die baan wilden. wij hadden de indruk dat het met opzet gebeurde om de mensen sneller uit het park te jagen. we hebben eeb klacht ingediend en kregen excusses voor de ongemakken en een seizoengebonden kortingskaart voor een volgend bezoek aangeboden.