Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hereistom
hereistom - 13-06-2012 13:55:31
Computers & Telefonie

0900-nummers

Ik gelukkig ook niet zo vaak, alleen maar als ik echt een probleem heb en dan moet je meestal eerst 36 keuzes maken en dan weer lang wachten voordat je de juiste persoon aan de lijn hebt en die blijkt er dan ook weer geen verstand van te hebben!
al met al hang je zo een half uur aan de lijn is dan dus minstens €3,- en dan heb je nog niks!
en ik betaal dan ook nog de maandelijkste abonnements kosten, dus zo wordt je op extra kosten gejaagd en verdien ze dus lekker aan je!