Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fotoflex
fotoflex - 14-06-2012 13:30:13
Computers & Telefonie

0900-nummers

Natuurlijk is het zaak zoveel mogelijk bellers zolang mogelijk in de wacht te houden! daar wordt geld aan verdiend.
jazeker, want u heeft daar al voor betaald bij de afname van uw produkt, dat zijn normale bedrijfskosten, net zoals het salaris van de directeur.
ik vind het echter niet erg om voor een bepaalde extra service te betalen, maar wel om te betalen om in de wacht te mogen staan.
alsof je in de supermarkt moet betalen om in de rij te staan, dat zou snel afgelopen zijn want dan ga je ergens anders boodschappen doen.
maar aan de bedrijven en instanties waar het hier om gaat, ben je gebonden, je kunt niet naar een ander.
de teller moet pas gaan lopen als je een levend mens aan de lijn krijgt, die je vraag of probleem zelf kan afhandelen.
of anders een teller die geld terugstort op je rekening, als het langer duurt dan een van tevoren afgesproken tijd. :)