Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

traporgel
traporgel - 14-06-2012 13:33:17
Computers & Telefonie

0900-nummers

Als ik alles zo eens lees in de reacties, dan hangt half nederland vrijwel dagelijk aan een helpdesk 0900 nummer.... is dat echt zo?

aangaande de tv die het niet meer doet. is 2 euro bellen voor een oplossing dan toch maar een acceptabele oplossing? je kan ook vragen om een monteur. € 45,00 voorrijdkosten, € 45,00 per uur en tarief altijd minimaat 30 minuten.

't is dus maar hoe je tegen de materie aankijkt.

wij hebben kabel, in 8 jaar welgeteld 1 x probleem gehad, dus 1 telefoontje.
internet: al 12 jaar klant bij dezelfde provider. hooguit 2 keer per jaar 1 of 2 telefoontjes. nou, laat dat dan eens 4 euri gekost hebben.