Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

feya13
feya13 - 14-06-2012 14:53:54
Computers & Telefonie

0900-nummers

Ik ben zelf werkzaam bij een bedrijf met een 0900 nummer maar wij bieden 2 opties:

alle informatie staat tegenwoordig bij ons online. als mensen iets niet begrijpen, staan er extra menu's om het uit te leggen.
begrijp je het dan nog niet, dan ben je welkom om te bellen.

mensen die bellen zijn ook, naar mijn ervaring, gewoon blij met alle hulp die je ze bied. als op het eind van de dag die mensen goed en duidelijk zijn geholpen, maken de kosten niets meer uit en wordt je ook nog bedankt voor de goede service.

er is een enkeling (letterlijk) die klaagt over het betalen voor deze service, maar dit zijn dan ook de mensen welke de info welke ze vragen, makkelijk online kunnen vinden. tsja, als je er dan nog voor kiest om te bellen....

dus uit ervaring is het 0900 nummer een extra service. alle service wordt namelijk al online verteld, maar wil je gebruik maken van deze extra service, dan komen er idd kosten bij.

wat ik trouwens ook niet goed vind is dat doctoren en politei etc 0900 nummers hebben, gelukkig is dat in onze regio niet het geval!