Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

danath
danath - 14-06-2012 15:25:25
Computers & Telefonie

0900-nummers

Ik heb wel goeie ervaringen met kpn.
toen mijn digitale ontvanger niet goed werkte en ik het samen met de helpdesk probeerde het te verhelpen en ik zei dat het wel lang duurde gezien het tarief, hoefde ik niks te betalen, en werden de kosten inderdaad netjes op mijn rekening afgeboekt!
als het druk is krijg ik altijd te horen om vanwege de drukte het later nog eens te proberen.
maar ik ben het wel eens met de vragensteller eens dat het ook gratis zou moeten.
of minstens tegen het gewone tarief,het is van de zotte dat je tegenwoordig bijna nergens meer naar toe kan bellen voor het normale tarief!