Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kapoen
kapoen - 14-06-2012 16:35:39
Computers & Telefonie

0900-nummers

Er is maar 1 ding waar ik met aan erger zowel bij normale nummers en zeker bij 0900 nummers
als je al snel verbinding heb krijgt je te horen wat het gaat kosten per minuut en moet je daarna eerst een stelletje keuze menu's doorworstelen voordat je op de plaats van bestemming bent en natuurlijk moet je dat ook allemaal betalen, daarna is elke medewerker in gesprek en als je er 1 krijgt is het te hopen dat die man/vrouw weet waar hij het over heeft.
vaak zeggen ze, heeft u een momentje en vraagd vervolgens aan een collega hoe het in elkaar zit, want wat jij had gevraagd stond net niet op zijn scherm.
ook krijg je vaak te horen in jou tijd dat ze het gesprek op band opnemen voor trainings doeleinden, of andere onzin.
maar je kan nog beter bellen, want als je een zogenaamde contakt pagina op je pc gebruikt dan krijg je bijna nooit antwoordt.