Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hereistom
hereistom - 14-06-2012 20:06:49
Computers & Telefonie

0900-nummers

[quote=gallito schreef op donderdag 14 jun 2012, 19:16]waarom kunnen we eigenlijk niet meer gewoon met een normaal telefoonnummer bellen, maar steeds meer alleen via 0900 nummers.
voor een gewoon nummer betalenwe ook zelf en kun je bovendien ook vanuit het buitenland bellen. dat kan met die 0900 nummers niet. slechte ontwikkeling! omdat die bedrijven dus lekker kunnen verdienen met die 0900 nummers! ;-)

[quote=kapoen schreef op donderdag 14 jun 2012, 18:40] beste anglo

in dat geval ben je echt een bofkont en gun je dat van harte
ik heb b.v. een paar keer een contactformulier ingevuld bij upc
die zijn ze al maanden aan het spellen volgens mij, ik heb er nooit wat van gehoord. heel af en toe kreeg ik eens antwoord op een vraag.
inderdaad een bofkont, veel bedrijven hebben geen contactformulier of emailadres op hun site staan en kun je dus alleen maar bellen!
en die dat wel hebben krijg ik vaak een reactie van "hou er rekening mee dat wij het druk hebben en het enkele weken kan duren voordat u antwoord krijg, wilt u direct antwoord bel dan 0900...".