Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-06-2012 23:30:47
Computers & Telefonie

Kan mijn emailaccount niet activeren op mijn tablet.

Ikbenik schreef op vrijdag 15 jun 2012, 23:14: discovery schreef op vrijdag 15 jun 2012, 22:38:
ik heb van telfort wel bericht gehad dat ik via pop3 ingaande mail heb en via smtp de uitgaande. zo is het ook (al automatisch) ingesteld. bij de pop3 gaat het gewoon verder maar na de smtp geeft het de melding dat de server niet bereikbaar is.

waarschijnlijk zal standaard de smtp op smtp.telfort.nl ingesteld staan.
voor mobiel internet behoort dat echter smtp.telfortmail.nl te zijn.

ik kwam ook nog tegen:
poort: 465
beveiligd wachtwoord gebruiken (tls): auto
verificatie: auto (anders dus dan bij inkomende)
certificaat verifiƫren: aangevinkt


hopelijk heb je er wat aan.




ik kon toch niet wachten tot morgen, alle opties/poorten/wachtwoord geprobeerd maar het doet het niet! baal hier heel erg van!