Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
morgenstern - 16-06-2012 15:44:40
Computers & Telefonie

Pas op na verlengen abonnement vodafone!

[quote=timfelix schreef op zaterdag 16 jun 2012, 13:27]
@morgenstern, laatst had ik ook een klein probleempje met mijn telefoonrekening. dat was deels mijn eigen schuld en deels lag dat aan de kant van vodafone. daar ben ik heel erg netjes uit gekomen met de vodafone webcare die hier op het forum rondzwerft. ik denk dat die binnenkort hier wel reageren. als ze zien dat je hiervoor de blox geactiveerd had, maar bij de omzetting uitgezet zijn, zullen ze je vast wel wat kunnen aanbieden.

ik wil het maar hopen. met de vodafone 'klantenservice' (quotes intended) kom ik in ieder geval geen stap verder. mijn probleem is bekend en al zes weken in behandeling. toen ik vanochtend maar weer eens belde, werd de verbinding zelfs automatisch verbroken door vodafone, toen ik in voor de tweede keer in de wachtstand zat omdat een medewerker zogezegd mijn probleem aan het uitzoeken was. toen ik dan maar weer belde en aan weer een andere medewerker vroeg om doorverbonden te worden met iemand van de afdeling use, die mijn probleem in behandeling heeft, gaf zij aan dat er meerdere afdelingen use zijn (?) en ze mij niet kon helpen. ze zou een notitie maken dat er contact met mij opgenomen moest worden. dat heb ik zes weken geleden ook al gehoord en er is niet gereageerd ...ik voel me met een kluitje in het riet gestuurd en er is werkelijk geen doorkomen aan, maar wellicht is dat zelfs de bedoeling. het probleem is zeker oplosbaar als beide partijen wat water bij de wijn doen, maar vodafone lijkt alleen te willen afwimpelen en vertragen. zeer jammer en zeker geen goede reclame voor vodafone!