Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-06-2012 20:41:18
Computers & Telefonie

Kan mijn emailaccount niet activeren op mijn tablet.

Sepke schreef op zaterdag 16 jun 2012, 20:30: je moet als uitgaande mailserver de uitgaande mailserver van gmail gebruiken.
er is een bug in android mail die het verkeerde protocol gebruikt.
dus uitgaande mailserver:
smtp server: smtp.gmail.com
security type: sl/tls
port: 465
require sign-in v
username: je gmail gebruikersnaam
password: je gmail wachtwoord.
popserver voor inkomende mail is port 110

m.v.g. sepke

@ sepke

dank je wel voor je antwoord, het klinkt wel een beetje tegenstijdig de gegevens van een gmailaccount invoeren om dan mijn telfort account te krijgen.
als ik dit wil proberen moet ik dan eerst het account (wat eindelijk gelukt was) er weer afhalen of kan ik dat laten staan en deze gegevens opnieuw invoeren?