Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 17-06-2012 10:05:40
Computers & Telefonie

Pas op na verlengen abonnement vodafone!

Winkel personeel is kennelijk niet goed geïnformeerd over hoe vodafone werkt.

m.i. zou u schadeloos gesteld moeten worden door vodafone, maar dat is denk ik een utopie.

=morgenstern schreef op zaterdag 16 jun 2012, 15:55:=tdehond schreef op zaterdag 16 jun 2012, 12:40: de internet data worden m.i. nu buiten de so bel + sms-3 80 afgerekend.
vandaar de hoge kosten.

m.i. geen abonnement afgesloten wat aansluit op de manier waarop u uw gsm gebruikt.


lees mijn beginpost eerst eens goed. ik heb niet om hoge kosten buiten de bundel gevraagd! ik probeerde juist die kosten te vermijden door mijn internet-blox. als zij ze dan uitzetten zonder mij op de hoogte te stellen en hun winkelmedewerker liegt, is dat in mijn ogen mensen moedwillig op kosten jagen en en pure oplichting!