Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

van leyden
van leyden - 18-06-2012 20:50:46
Computers & Telefonie

0900-nummers

Veel bedrijven hebben een 0900 nummer omdat ze een beroerde service hebben enof hun produkten niet deugen.
doen ze bewust, ze weten dat ze veel klachten zullen krijgen en dat de consument wel moet bellen voor een oplossing.
een goed bedrijf doet zoiets niet, gewoon omdat het niet nodig is>> het aantal klachten is dan te verwaarlozen, de meeste klanten zullen alleen bellen voor info enz. en die wil je juist niet missen, want uit zulke contacten kan makkelijk een verkoop tot stand komen.

dus beste mensen>> kijk voor de aankoop of een bedrijf wel normaal bereikbaar is. (regulier telefoonnummer)
mocht dat niet zo zijn, mijden als de pest>> zij zullen het wel niet zo nauw nemen met zakendoen , daarom hebben ze ook een 0900 nummer.
het is alleen om terechte klagers te ontmoedigen.