Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

traporgel
traporgel - 19-06-2012 13:20:46
Computers & Telefonie

0900-nummers

[quote=rechim schreef op maandag 18 jun 2012, 20:01][quote=traporgel schreef op donderdag 14 jun 2012, 13:36]bij digitenne problemen kost het bellen 6 euro per uur. wilt u voor dat bedrag werken bij uw baas? en als u alleen maar een mobiel hebt en geen vaste lijn, tja, dat was uw eigen keuze.

maar stel je moet bellen omdat er een probleem met je vaste lijn is, je kunt bijvoorbeeld niet meer bellen, dan ben je toch wel blij dat je een prepaid voor nood achter de hand hebt. oké, daarna wel weer flippen als je dan hoort dat het tarief dat je straks te horen krijgt (bijvoorbeeld 10 ct p.m.) niet voor jou geldt, maar dat jij dan 1,30 per minuut betaalt. :p



correct opgemerkt. enkele weken geleden een [klein] probleem gehad met kpn / hi. ik kwam er toen ook achter dat bellen naar de klantenservice via je mobiel ineens € 1,30 kost.

inmiddels heb ik een formele klachtprocedure aanhangig gemaakt. vooral ook omdat de mevrouw aan de telefoon dat niet bleek te weten.