Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

remi
remi - 20-06-2012 20:06:19
Vakantie & Reizen

Vakantie

Een bericht naar het reisbureau gestuurd of ze al wat wisten over de toestemming van de klm.

een bericht terug gehad.

we hebben nog geen bericht ontvangen.
zodra hier iets over bekend is laten we iets weten!

dus is een mail gestuurd naar de klm

anderhalve week geleden heb ik een bericht van mijn arts, dat ik zelfredzaam ben afgegeven bij het reisbureau. deze is naar de klm verstuurd.
tot op heden heb ik van u nog geen bericht gekregen of ik alsnog alleen mag reizen ivm mijn handicap.
graag zou ik van u een bevestiging willen hebben.

kreeg de voldende mail terug van de klm

wij danken u voor uw e-mail.


zou u zo vriendelijk zijn ons meer boekinggegevens te vermelden van uw vlucht, daar wij dan met onze medische dienst kunnen checken of dit akkoord is bevonden.


wij wachten op uw antwoord.

ik weer een mail gestuurd:

dank voor je snelle bericht.
graag wil ik antwoorden op uw vragen.
ik ben al een hele tijd bezig om toestemming te krijgen om alleen te mogen reizen.
de klm heeft al eerder een brief van mij gehad -via het reisbureau- wat ik wel en niet kan.
deze brief heb als bijlage meegeleverd.
daarna is mij gevraagd of mijn arts een brief wilde opstellen of ik zelfredzaam was ja of nee
deze heb ik afgegeven bij mijn reisbureau. en deze is naar jullie verstuurd..
ik heb al eerder contact gezocht naar de klm, via verschillende mails, met de volgende medewerkers van klm cares
als het goed is zijn deze mensen op de hoogte.
als u deze mails alsnog wilt ontvangen, laat het me weten dan verstuur ik u deze alsnog.
op u vraag om mijn boekingsgegevens door te geven wil ik u melden dat ik nog geen boeking heb gedaan, omdat ik eerst wilde weten of ik toestemming kreeg om alleen te mogen reizen.

weer een mail gekregen


wij danken u voor uw e-mail.


dank voor uw uitleg echter zonder een geldige boekingscode kunnen wij u hier geen uitsluitsel over geven. daar onze medische dienst pas goedkeuring kan verlenen als er een boeking in het systeem aanwezig.


dit betekent voor u het volgende;

u kunt beter een tijdelijke reservering maken via klm reserveringen. de reservering kan dan een paar dagen vast gehouden worden. in die tussentijd neemt u telefonisch kontakt met ons op 0800 556 227 37. stel dat om een of andere reden(en) uw geen goedkeuring heeft om te reizen, verliest u ook niet uw geld want voor een tijdelijke reservering betaalt u geen kosten.


met vriendelijke groeten

klm cares

daaar word je toch niet goed van pfffffff