Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henny1001 - 25-06-2012 12:59:29
Auto & Vervoer

Postnl

Krijg je een keer post dan blijkt het ook nog een niet voor jou te zijn. verkeerd bezorgd.. dit is mij in 3 weken al 3 keer overkomen. en dan geen post voor de buren of. nee drie vier straten verderop. 1e 2 keer klacht ingediend maar toch zelf gebracht. derde keer weer gebeld en op laten laten. ik ben tenslotte geen post bezorger. de verkeerd bezorgde post werd de volgende dag opgehaald.
dus was ,al is het maar voor een dag ook nog eens een dependance van tnt post
of hoe ze nu ook mogen heten.
ik verwachtte post maar dat duurde al even ik op dinsdag gebeld met de afzender.
deze wist mij te melden dat de brief dinsdag of uiterlijk woensdag verzonden zou worden. zaterdag werd de brief met dagtekening 19 juni pas bezorgd zaterdag 23 juni. en tnt op haar site maar volhouden dat de bezorg kwaliteit 91.5 % is.

hierbij roep ik alle afzenders op hun contract met tnt post op te zeggen en over te stappen naar sandd. daar heb ik in ieder geval betere ervaringen mee.