Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leonmols - 25-06-2012 16:20:40
Auto & Vervoer

Postnl

Of het echt aan de privatisering ligt, weet ik niet, maar wel aan personeel aannemen met een iq lager dan de gemiddelde kamertemperatuur, en nu, in de zomermaanden, nog een zootje ongemotiveerde vakantiewerkers.

en een afdeling klantenservice, die je mag betalen om een klacht te deponeren, (met medewerkers met het iq van een leeg aquarium), daar heb je ook niks aan.

afgelopen weken met een paar van die [censuur] aan de gang geweest vanwege een pakket dat tot 3x een dag later dan gepland, zou worden bezorgd, en ze komen met het ene smoesje na het andere.

verleden jaar een plastic zak gekregen met post van 3-4 maanden, die bij een bezorger thuis was gevonden.

dit jaar al kwijtgeraakt door postnl, bestemd voor mij: 1 bluray speler, 10 dvd's, 6-8 cd's, creditcard, brief met pincode voor die creditcard, rekeningen, div keren veronica magazine en dan nog eens wat ik niet eens weet. en ze doen helemaal geen r**t eraan. alleen maar 'excuses' en smoesjes.

en ondertussen het management maar bonussen geven, omdat die zoveel verbeter ideeen hebben!