Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leonmols - 26-06-2012 12:28:16
Auto & Vervoer

Postnl

[quote=lamb schreef op maandag 25 jun 2012, 21:50]
dus liever minder vaak bezorgen, maar a.u.b. wel op het goede adres!!!

ben ik het niet mee eens, gewoon bezorgen en ook op het goeie adres.
volgens mij moet een leerling met alleen lagere school ook kunnen lezen dus er is geen excuus om continu post fout af te leveren. how hard can it be?

motivatie is ook wel iets, ik denk dat de gemiddelde bezorger absoluut niet gemotiveerd is, en het helemaal niet boeit wat er met poststukken gebeurd.

maar zolang het management vette bonussen voor reorganisaties (of die nu lukken of niet) kan vangen, zal er helemaal niks gebeuren.

klantenservice is ook iets waar ze iets aan kunnen doen. vanochtend gebeld n.a.v. mijn zoveelste klacht. telefoon gaat maar liefst 2 x over en dan is het al voorbij en krijg je een emailtje met een smoesje "wij hebben u geprobeerd te bereiken" ...

stierenpoep! ze zijn blij dat je niet zo snel opneemt, dan kunnen ze een standaard emailtje sturen. als excuus zeggen ze dan dat ze het druk hebben. ja, vind je het gek met eem zo belabberde service zal de klanten'service' overuren moeten draaien. maar wat is de 'core business' van postnl? excuses verzinnen bij klanten'service' of post bezorgen??????