Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

traporgel
traporgel - 26-06-2012 12:30:27
Auto & Vervoer

Postnl

[quote=mostertpot schreef op maandag 25 jun 2012, 13:06]
hoi traporgel, je reageert hier net als de directie van postnl. het probleem wordt bij de klant gelegd.

ik reageerde ook op een fenomeen dat hier op dit forum maar niet opgelost kan worden, ondanks vrijwel elke week een nieuw topic over post.nl

ik vraag mij af waarom de redactie niet eens serieus gaat inventariseren waar het zo beroerd gesteld is met de bezorging van de post. ik heb enkele dagen geleden een mail verstuurd naar iedereen in mijn adresboek en gevraagd hoe vaak ze post niet ontvangen, of verkeerd bezorgde post in de brievenbus krijgen.

mijn "onderzoekje" telt ruim 300 e-mail adressen. resultaat was dat twee mensen aangaven dat ze soms de post later krijgen dan ze gedacht hadden. maar geen problemen hadden met post die niet bezorgd wordt, of verkeerd bezorgd werd.

als de redactie zo'n inventarisatie zou (kunnen) doen, dan zou het probleem wellicht getackeld worden.

een andere oorzaak van de problemen zou natuurlijk kunnen zijn dat post.nl bewust de post verkeerd (of helemaal niet) bezorgd bij klanten die ooit wel eens een bericht op dit forum of een melding op klacht.nl hebben geplaatst. u begrijpt hopelijk dat achter deze alinea een grote smiley moet staan, maar die optie heeft dit forum niet.