Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leonmols - 26-06-2012 12:53:55
Auto & Vervoer

Postnl

[quote=traporgel schreef op dinsdag 26 jun 2012, 12:30]
een andere oorzaak van de problemen zou natuurlijk kunnen zijn dat post.nl bewust de post verkeerd (of helemaal niet) bezorgd bij klanten die ooit wel eens een bericht op dit forum of een melding op klacht.nl hebben geplaatst. u begrijpt hopelijk dat achter deze alinea een grote smiley moet staan, maar die optie heeft dit forum niet.

nou .... ik merk toch regelmatig dat als ik klaag, ik de dagen erna ineens helemaal geen post meer krijg. dat heb ik ook vaak bij postnl aangegeven, maar ja ... da's tegen dovemansoren praten.

en ik snap ook niet dat consumentenprogramma's hie rniet in duiken, of weten ze dat het toch niks uitmaakt. hoe vaak is de post niet in beeld geweest en komen ze weer met hun bekende "96% van de post die wel op tijd en juist bezorgd wordt" (overigens klopt dat al lang niet meer, ik heb op de website van postnl een grafiek gezien dat ze in maart 2012 niet veel beter dan 92% zitten)