Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-06-2012 11:58:31
Winkels & Webshops

Lidl veranderd van taktiek

Winterman schreef op vrijdag 29 jun 2012, 11:45: mostertpot schreef op vrijdag 29 jun 2012, 11:07: winterman alweer zo'n slimme opmerking van u, eentje die volledig beantwoord aan de vraagstelling, ik zou bijna 'topantwoord' aanvinken.
misschien ook van mijn kant ook zo'n slimme opmerking: er zijn ook andere fora waar u kunt reageren.

zou kunnen, maar wil je me dan jouw geweldige bijdragen ontzeggen?

je probeert een discussie te staarten en daarvoor zit je dus op de verkeerde plek. als de lidl je niet meer bevalt ga je je eens achter de oren krabben en je boodschappen ergens anders doen. ik ga straks nog wel even naar de lidl. kan ik nog iets voor je meenemen?

@ vladja, het zijn niet alleen de supermarkten. leveranciers maken de verpakkingen kleiner. deze kleinere verpakkingen worden dan weer voor dezelfde prijs verkocht.



nee, natuurlijk wil ik u mijn geweldige bijdragen niet ontzeggen, overigens dank voor deze erkenning, ik ben er weer helemaal blij mee. maar nu begrijp ik ook uw verwarring van de fora. u dacht dat dit er eentje was om te discussiƫren, nee, dit is niet het discussieforum, maar het 'vraag & beantwoord'forum van kassa. geeft niet hoor, vergissen is menselijk. er was hier dus geen discussie gestaart, maar een vraag gesteld.
die vraag heeft tot doel om te komen tot een slotsom, waarbij de ondernemer aangesproken kan worden om zijn gedrag eventueel te veranderen. natuurlijk kan ik naar een andere winkel gaan, maar in mijn ogen is dat de makkelijke weg, de weg van de minste weerstand. als we allemaal eens wat meer moeite doen, kunnen we ook veranderingen bewerkstelligen. kassa is daar een goed voorbeeld van. natuurlijk begrijp ik lidl wel, ik ben zelf ook ondernemer geweest, en weet ook dat zolang er niemand aan de bel trekt je met heel veel dingen wegkomt en je marge nog prettiger is. ik trek nu aan de bel in de hoop voor alle lidlklanten weer een voordeel te behalen.
dank voor je aanbod om wat voor me mee te brengen, doe maar zo'n fles 10 jarige port, erg goed, nemen we er samen eentje, maar geen lidl kaas erbij s.v.p.