Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
scheidsinfo - 02-07-2012 12:57:40
Computers & Telefonie

Kpn glasvezel - mag ik klant worden?

Beste sanderm,

als je niet met kpn in zee wilt gaan, met wie dan wel.
kijk eens naar de voorwaarden van de andere providers, op de een of andere manier is het wel een dochter van of onderdeel van, je raad het al kpn.

heb in het verleden geregeld contact gehad bij diverse providers, omdat ik vrienden en bekende geholpen heb met installeren van hun modem en zo.
je komt overal het zelfde probleem tegen als je eenmaal klant bent. ze hebben gewoon de opdracht om alles op deze manier af te doen.

laatst was er een medewerker die versprak zich du duidelijk.
eerst vertelde hij doodleuk dat er niets beschreven stond van een wijziging.
maar ging zelf de fout in door te zeggen dat hij kon zien dat er 2 tv ontvangers besteld waren, zonder dat ik dit vernoemd had. dus het stond ineens wel in hun systeem vermeld. op mijn vraag waarom een nieuwe klant binnen 3 weken het zelfde geleverd kreeg en ik 8 weken diende te wachten. kwam hij met het verhaal dat mijn lijn omgezet diende te worden. op mijn vraag waarheen vertelde hij dat mijn adsl niet geschikt was voor 20 mb verbinding. en laat mij die nu de afgelopen 5 jaar toch al hebben.

en dan wetende dat de andere persoon de zelfde verbinding had en heeft gekregen als hij al had. maar hij was nog geen klant van deze dochter onderneming van kpn.

en laat je niets wijs maken, ze komen echt geen nieuw draadje trekken in je huis, wat er ligt dat gebruiken ze dus ook gewoon. of je nu glasvezel of koperdraadje hebt, niets veranderd er.

het enige wat je kunt doen om snel geholpen te worden is geregeld van provider te wisselen. je bent dan steeds een nieuwe klant en komt vooraan in de rij te staan. en een leuke bijkomstigheid is dat je ook nog eens de diverse aanbiedingen kunt meenemen. aan nummer behoud doen ze allemaal mee, dus dat is het probleem niet. als mailadres neem je een domeinnaam en webruimte bij een provider voor enkele tientjes, dan veranderd dat ook niet meer.

werkt perfect.