Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 02-07-2012 21:40:33
Auto & Vervoer

Gehoorapparaten

Ik hoef geen gelijk te hebben,maar schoonenberg is prima optie,waar ts 2 maanden vrijblijvend apparatuur kan uitproberen alvorens tot de koop over te gaan.de verzekering is geen extra garantie maar extra service welke is te lezen op haar site en ik beweer nergens dat je 7 jaar garantie hebt,mijn 3 jaar oude toestel is gratis gerepareerd.kortom ik word als veeleisende klant prima geholpen bij deze firm=inekel1953 schreef op maandag 2 jul 2012, 21:08:=vr1944 schreef op maandag 2 jul 2012, 18:14: dat gehoor verlies gemeten wordt in db's heb ik al diverse keren gemeld en heeft niets met het direct aanmaken oorstukjes te maken.die vorige gehoorapparten hebben nieuwe klanten niet bovendien is het ook een verzekering tegen verlies en diefstal.dat de fabrieksgarantie vervalt is onzin,schoonenberg laat de reparaties uitvoeren door de fabrikant.die zijn na 2 jaar kostenloos anders had 115 euro moeten betalen en zijn de waxstops gratis.verder zijn die knopjes voor mij erg belangrijk ,omdat mijn gehoor vooral het horen van spraak na een meniere aanval sterk is verminderd en na verloop van tijd langzaam herstelt,maar een aanpassing is altijd noodzaaklijk.de verschillende programma's en aansluiten een streamer tv ipod tegen rinitus zijn absoluut geen luxe.ik heb overigens duurdere apparaten gekocht dan mij geadviseerd werd en de ombouw tot vrouw is mislukt.


beste vr 1944,

mijn excuses voor het benoemen van vrouw, het was niet mijn bedoeling u te kwetsen.

het wordt zo langzamerhand een welles nietes gesprek, daarbij spreken we niet meer met elkaar maar langs elkaar. ik heb nergens geschreven dat oorstukjes iets te maken heeft met het aantal db maar..zo staat het beschreven..de praktijken van sommige audiciens.

nieuwe klant of niet, iedere audicien heeft altijd uitleen-hoortoestellen liggen om mensen vanuit de service te gemoet te komen, al moeten die wel even worden afgesteld. bij een audiogram een kwestie van 10 minuten.( als ze digitaal zijn, anders door de fabriek opnieuw in te stellen) .
u wilt doen geloven dat u 7 jaar garantie heeft op de hoortoestellen, tninitus is weer een andere aandoening vandaar dat ik heel in het begin ook schreef "dat er heel veel haken en ogen zitten op een zo lijkend ...eenvoudige vraag.

de punten waar u gelijk in wilt hebben en krijgen, krijgt u niet van mij. het is een vraag en antwoord forum en zal mij nu richten op de ts.

door deze welles nietes rubliek is ts ,de heer/mevrouw westerhof is en wordt niet geholpen.

m.vr.gr.,
ineke l.