Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-07-2012 00:10:48
Auto & Vervoer

Nationalerijbewijsdienst

Ik heb dus ook ervaring met dezelfde nationale rijbewijsdienst. ik ben zelf gebeld omdat ik interesse getoond had via een enquete. in het telefoongesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik het eerst even wilde overleggen. vervolgens ben ik twee weken niet thuis geweest. tot mijn stomme verbazing had ik al een email, een brief en een herinnering met het dreigement dat als ik niet zou betalen ze direct een incassobureau zouden inschakelen. voordat ik kon reageren lag deze ook al in de bus. na wat heen en weer gebel en gemail heb ik toch maar betaald om in eerste instantie verdere problemen te voorkomen. wel heb ik aangegeven dat ik geen gebruik van hun diensten wenstte te maken. nu heb ik dus de tijd om het juridisch aan te vechten wat ik ook zeker zal doen. ik roep ook iedereen op als je hier slechte ervaringen mee heb dit zo snel mogelijk te melden.