Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-07-2012 18:01:25
Elektronica & TV

Bax shop houdt geld op retourzending voor kapotte doos

Nee, de binnendoos was nog niet kapot.
in de voorwaarden staat dat de apparatuur in originele doos teruggestuurd moet worden omdat deze anders niet meer verkocht kan worden. lijkt mij niet dat kapotte apparatuur wordt gerepareerd en dan weer wordt verkocht. er staat niet dat er e16,00 kan worden ingehouden.
nu wordt mij net gemeld dat de apparatuur niet kapot is omdat deze door baxshop is getest. mijn zoon heeft contact gehad met helpdeskmedewerker van baxshop om zijn apparaat aan de praat te krijgen. niets werkte. deze medewerker heeft hem verteld dat de apparatuur kapot is en dat deze retour gestuurd kan worden.
omdat baxshop na "testen"nu verteld dat de apparatuur niet kapot is, vervalt de eerder voorgestelde omruilregeling.
we hebben geen poot om op te staan dus!!!