Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

p7
p750mmx - 09-07-2012 16:42:00
Garantie & Verzekeringen

Vgz

Ik heb in mijn eerste mail al een link naar dit topic opgenomen, duidelijker kan ik het niet maken. ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat ik zoveel moeite moet ondernemen om een factuur per post te krijgen. een andere wijze is er niet als ex vgz klant, online inloggen kan namelijk niet meer maar toezeggingen vai de telefoon worden niet nagekomen en echt vriendelijk word je ook niet te woord gestaan als ze even geen antwoord op je vraag hebben.

inloggen ex-vgz klanten tijdelijk niet mogelijk

bent u sinds 1 januari 2012 geen klant meer van vgz, maar wilt u toch inloggen in mijn vgz? dit is helaas op het moment niet mogelijk. wilt u toch uw documenten zien? dan kunt u contact met ons opnemen. wij sturen u dan de documenten per post.