Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chrisantonis - 13-07-2012 14:10:47
Geldzaken & Recht

Postnl maakt pakje kwijt, wat nu?

Als je zending verdwijnt wordt je door postnl dubbel benadeeld!!! wil je verhaal halen, moet je een duur 0900 nummer bellen, waar je ook nog een gevraagd word of je na het gesprek mee wilt doen aan een klanttevredenheidsonderzoek!!!!!! moet je zelf betalen!!!!! waar halen ze de brutaliteit vandaan!!!! en na een hele tijd in de wacht te hebben gestaan, krijg je toch nul op je request, je word helemaal niet serieus behandeld, er word geen moeite gedaan om problemen op te lossen en er word net gedaan of het je eigen schuld is, als je aangetekend verzonden hebt, ben je een grote ezel, dan had je maar verzekerd moeten versturen!!!! wij (postnl) nemen geen verantwoording over bezorging en als een pakket verdwijnt, of gewoon word gestolen dan is dat uw eigen schuld!!!!