Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chrisantonis - 13-07-2012 14:59:13
Geldzaken & Recht

Postnl

[quote=tdehond schreef op vrijdag 13 jul 2012, 14:44]ik kan er namelijk niets aan doen dat deze zendingen niet te traceren zijn, alhoewel ik wel voor deze dienst heb betaald!!!!

m.i. heeft u betaald voor het zenden van de pakketten naar turkije.
of heeft u nogmaals betaald voor het terugzenden van de pakketten naar nederland?

dit naast het feit dat ik het volkomen met u eens bent dat als u melding krijgt dat de pakketten terug zijn in nederland, post nl zou moeten nagaan hoe deze miraculeuze vermissing heeft kunnen plaats vinden nadat de pakketten weer op nederlandse bodem waren.



ik heb niet "nogmaals" betaald voor verzending naar nederland, zending is gewoon retour afzender gegaan.
van het begin af aan kreeg ik de melding bij allebei de pakketten, zending niet gevonden, vreemd genoeg is het normaal ook nog eens zo, dat wanneer je dan belt met postnl, dat zijzelf wel kunnen zien waar de zending is. in dit geval echter heeft postnl mij nooit kunnen vertellen waar de zending zich bevind, ik heb hierover al vaker gebeld, kreeg dan de mededeling dat het wel langer kon duren voordat een zending terug in nederland zou zijn, moest mij maar geen zorgen maken. achteraf lijkt het wel of men bedoelde, je moet maar wachten tot de 6 maanden verstreken zijn, met reclameren!!