Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-07-2012 17:56:38
Computers & Telefonie

Met je gsm 112 bellen duurt te lang!

Hk_mr308 schreef op zaterdag 14 jul 2012, 17:40:
ik heb het ook eigenlijk meer over die tussen centrale die je te horen krijgt voordat je wordt door geschakeld naar de "echte" meldkamer ;)

dat kan niet, heel simpel pas zodra een mobiel ergens contact maakt kunnen ze pas zien waar je zit, dus daarom gsm gaat het via 1 centraal punt, op moment van contact daar zien ze waar je heen moet en wordt je direct doorgeschakeld.
met vaste lijn kom je wel direct bij juiste regio.
maar dat is met gsm dus simpelweg onmogelijk, dat is dan weer het nadeel van mobiel zijn wellicht.