Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-07-2012 16:13:25
Computers & Telefonie

Online adsl algemene klachten

Wij hebben drie maanden geleden internet via online aangevraagd. daar wij in een appartementenblok wonen heb ik specifiek gevraagd of er of er in ons appartement geleverd kon worden. dat kon en derhalve zijn wij akkoord gegaan. het aansluiten bleek niet mee te vallen daar ten eerste de kabel leek te ontbreken. toen er uiteindelijk eentje was gevonden bleek deze niet actief te zijn. de klantenservice kon maar weinig vinden en bleek niet erg bereid zich in te willen spannen. nadat wij de huisbaas lieten bellen kon er toch binnen enkele dagen een kpn monteur langskomen die een en ander ging controleren. hij constateerde dat de aansluiting geactiveerd was voor een ander appartement. het is niet in ons belang internet aan te vragen voor een appartement wat niet het onze is. online beweert nu dat wij dit wel zouden hebben gedaan (iets waar wij nooit enige bevestiging van hebben ontvangen) en dat het aan ons (de consument) is om te bewijzen dat wij het goed hebben aangevraagd. best lastig als je dat telefonisch doet. de verhuizing die door online gedaan dient te worden wordt aan ons in rekening gebracht. de mensen van de klantenservice zijn werkelijk abominabel. ze weigeren hun naam te geven (altijd een slecht teken), verschuilen zich achter het systeem, doen bot en beschuldigen de consument letterlijk van liegen.