Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

freya
freya - 18-07-2012 10:09:00
Computers & Telefonie

Reparatie hp laptop


hallo storm101,

hoe vervelend het ook is, maar niet elke schade, binnen de garantieperiode valt ook daadwerkelijk onder de garantie. garantie is bedoeld om de klant te beschermen wanneer er een defect optreedt, waar de klant helemaal niets aan kan doen. fabricagefouten vallen dus weer wel onder de garantie.
dixons kan makkelijk aannemelijk maken dat een defect scharnier (na bijna 2 jaar) niet iets is dat al bij aankoop defect was en dat het defect is ontstaan door de gebruiker. klep aan een hoekpunt vasthouden en dan dichtdoen is. b.v. een belangrijke oorzaak van dit soort defecten.

ben dus bang dat je er niet veel aan kunt doen en dat je het zal moeten doen met de opties die je zijn geboden.

m.vr.gr. freya