Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
storm101 - 18-07-2012 16:13:41
Computers & Telefonie

Reparatie hp laptop

Hallo iedereen die tot nu toe gereageerd heeft.
ik kan even toevoegen dat ik de laptop altijd keurig in het midden open doe. de laptop is nooit gevallen of iets dergelijks. de verkoper bij dixons zegt zelf dat dit van de 1 op de andere dag kan gebeuren. ook zeggen ze dat er geen abnormale dingen aan zijn te zien. bij normaal gebruik zit er zelfs een garantie termijn van 3 jaar op volgens de website!! waarom niet bij dit type en bij andere types wel ? hoe kan dixons aannemelijk maken dat deze schade niet onder de garantie valt? en wat houdt een garantie dan in bij dixons? niet meer dan een woord op papier dus. ik vind dit een zeer kwalijke zaak.
de oplossingen die jullie allemaal aandragen had ik zelf ook al bedacht. maar daar gaat het niet om. het is gewoon zo dat er garantie op het product zit waar ik geen gebruik van kan maken. dit wordt voor mij dan wel een principe kwestie.

en inderdaad , dixons zou dit netjes moeten afhandelen maar doet dit nu nog niet. ik zie mij dan ook genoodzaakt om verdere aktie te ondernemen en de firma dixons voortaan links te laten liggen!