Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
storm101 - 20-07-2012 08:45:15
Computers & Telefonie

Reparatie hp laptop

Hallo eva 080,

dank je voor dit antwoord. ik heb inmiddels aangegeven dat ik de laptop ongerepareerd retour laat komen. het was mij trouwens wel bekend dat ik eventuele research kosten bij het niet laten repareren zelf moest betalen. maar ik ging en ga er nog steeds vanuit dat het garantie is.tevens heb ik contact met de consumentenbond gehad en er is een openbare klacht naar het hoofdkantoor van dixons gegaan . bewijslast leveren is inderdaad een moeilijke zaak. maar ik vind dat men hier heel slordig mee omgaat. ik heb de afgelopen jaren er 4 laptops, een nikon camerea met telelens , twee sets huistelefoons gekocht en dit waren zeker niet de goedkoopste. ik heb dixons altijd hoog aangeprezen maar dit slaat werkelijk alles. je denkt dat ze klantgericht zijn en aan klantenbinding doen maar dat is dus niet zo. ze moeten zich daadwerkelijk eens afvragen wat goedkoper is. deze schade vergoeden of negatieve mondelinge reclame naar iedereen die overwegen om iets bij dixons te kopen. tevens is het zeker voor het bedrijf niet goed om dit op het net te lezen. op deze manier gaat het hun veel meer kosten dan de reparatie van een laptop waar wel positief op gereageerd zou worden en hun meer klanten zou leveren.
voorlopig ga ik gewoon door met de strijd om mijn gelijk te krijgen. het is nu even aan dixons te stadskanaal om te reageren.komen we er niet uit dan zijn er nog genoeg wegen om de strijd verder te voeren.

groetjes
groetjes