Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wimwest - 22-07-2012 09:47:34
Computers & Telefonie

Misleiding en misbruik hollandsnieuwe

Nee, ik heb niet aan de deur betaald, want ik heb geen prepaid, maar een sim-only abonnement met een geverifieerde incassomachtiging en dat is wel degelijk een verschil.
bij een sim-only is er een overeenkomst van een jaar met een vast tarief en vaste belminuten en bij prepaid stopt de incasso als je niet meer belt bij een minimaal afgesproken beltegoed, dus zoals ik al aangaf totaal niet vergelijkbaar. dat geef je zelf al aan met de mededeling dat je geen abonnement hebt en dat je moest betalen aan de deur. dat geldt dus niet voor een sim-only abonnement, waarbij meergebruik achteraf in rekening wordt gebracht (pre = vooruit)

het gaat hier ook niet om de discussie wat een prepaid of een sim-only abonnement inhoudt, het gaat om het ontnemen van het stornorecht en dat is wat hollandsnieuwe onterecht doet bij de abonnementsvorm van het sim-only abonnement.

tellen lukt me ook wel aardig en ik kan zelfs tot 12 tellen en volgens mij bestaat een jaar uit 12 maandtermijnen en geen 11.