Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wimwest - 22-07-2012 13:19:09
Computers & Telefonie

Misleiding en misbruik hollandsnieuwe

In mijn abonnement heb ik inderdaad een bundel en indien ik deze limiet overschrijd dan kan ik gewoon doorbellen en worden de kosten welke vallen buiten de afgesproken bundel de volgende maand in rekening gebracht en geïncasseerd door middel van een machtiging automatische incasso gedurende het abonnement,zoals gebruikelijk bij elke provider met een sim-only overeenkomst.

extra kosten buiten de bundel zijn bij mij ook, terecht, achteraf ,conform de overeenkomst van het abonnement, geïncasseerd en ik heb het dan ook over het vaste afgesproken maandelijkse basistarief inclusief belminuten en exclusief kosten buiten de afgesproken bundel in abonnementsvorm. pffff.....

er is wel degelijk een verschil tussen prepaid en sim-only, alleen schijn ik jou daar niet van te kunnen overtuigen. en dit is niet exclusief bij hn,het verschil tussen prepaid en sim-only geldt voor elke provider.