Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kevinos91 - 22-07-2012 14:04:09
Garantie & Verzekeringen

Belachelijk hoge factuur aon

[quote=stacey schreef op zondag 22 jul 2012, 14:01][quote=kevinos91 schreef op zondag 22 jul 2012, 13:42]heb ook nooit een groene kaart ontvangen en/of een polis.

je ontvangt blijkbaar ook iets van ze, alles staat online en zou via email gaan,
is er niets zoek geraakt in je spam map wellicht ?

--ben ik direct verzekerd als ik de verzekering online afsluit?
als u de verzekering online afsluit kunt u aangeven wat de ingangsdatum van de verzekering dient te zijn. in de bevestiging die u vervolgens per e-mail ontvangt kunt u dit controleren.--


hoe activeer ik mijn digitale polismap?
u heeft van ons een e-mail ontvangen met daarin een link waarmee u uw digitale polismap kunt activeren. als u deze e-mail kwijt bent geraakt, dan kunt u hem zelf hier opnieuw opvragen--https://www.aondirect.nl/klantenservice/algemeen/veelgesteldevragen/">info


dat heb ik al een aantal keren gecheckt. ik heb daar niks op binnen gekregen.
bovendien heb ik al diverse verzekeringen lopen bij aon. daarom had ik wel verwacht dat ik iets van een e-mail zou ontvangen. op een aantal mails over een reisverzekering na heb ik niets ontvangen over de verzekering van de bus, en er heeft ook nooit een polis tussen gestaan. daarom is er bij mij ook nooit een belletje gaan rinkelen....