Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
storm101 - 25-07-2012 18:50:56
Computers & Telefonie

Reparatie hp laptop

Ik heb deze klacht nu gepubliceerd bij het klachten kompas en de reactie kwam al zeer snel. bij alle klachten van dixons begint het antwood standaad met: ik vind het vervelend om te horen , om vervolgens de schuld weer bij de consument te leggen.na mijn tweede reactie wordt het verdacht stil aan de kant van dixons. dit zie je trouwens bij alle openstaande klachten van deze firma. ik raad iedereen aan die problemen heeft met een aankoop dit zowel hier te publiceren als op het klachten kompas. het is pure machts misbruik om zo met je klanten om te gaan!!
zowel de firma dixons als de firma hp verdienen nooit meer een cent aan ons. ik heb in het verleden heel wat gekocht en vrienden naar deze firma gestuurd maar ga ze dit nu allemaal afraden. ik kocht altijd bij een winkel voor het extra sukje service maar weet nu dat dit niets betekent voor deze twee firma"s. ik ga dus gewoon online kopen want zowel garantie als service bij dixons houden niets in!!! en dan ben je ook nog voordeliger uit!!