Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 25-07-2012 23:20:11
Voeding & Gezondheid

Ervaring met kapotte bloom kinderstoel en slechte service??

[quote=marjada schreef op woensdag 25 jul 2012, 23:14]ik zal zeker's (dit zo wie zovoor vraag steller) de verkoop punt duidelijk maken, dat het ook ander's kon uitlopen met uw kind, en dat u dan een schade vergoeding wilt,
heeft geen zin. de fabrikant is nog altijd eindverantwoordelijk voor schade en letselschade die door een ondeugdelijk product ontstaan is.
bij dit soort zaken gelden niet de garantie en conformiteitsregels.

als er meer van dit soort problemen zijn, kan het beste de fabrikant op aangesproken worden.