Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 25-07-2012 23:56:08
Computers & Telefonie

Reparatie hp laptop

[quote=storm101 schreef op woensdag 18 jul 2012, 07:04]dit omdat het volgens mij binnen de wettelijke garantie periode valt. de eerste verkoopster zegt dat dit niet geldt voor dit type. ( dv7-4010sd-amd p320 }
na dat ik kenbaar heb gemaakt dat dit wel degelijk onder garantie valt , schiet er een tweede verkoper te hulp die benadrukt dat deze mevrouw garantie claimt!!!. ja uiteraard claim ik garantie want het valt binnen de wettelijke garantie termijn.
op de laptop zit maar één jaar garantie. dus kan er maar één jaar garantie geclaimd worden.
op de non-conformiteit kan ook geen claim gedaan worden, omdat noch hp noch dixons hebben aangegeven dat het scharnier niet binnen twee à drie jaar niet kapot zou gaan en dat in de koopovereenkomst dat ook niet is opgenomen.