Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
storm101 - 26-07-2012 08:51:06
Computers & Telefonie

Reparatie hp laptop

Hallo ik ben ik,

jij schrijft dat je weer veel misstanden leest over garantie. je zou de site van dixons toch eens beter moeten lezen!. hierin staat overduidelijk de voorwaardes te lezen. dat zij er alle kanten mee opkunnen wettelijk gezien klopt helemaal. pure misleiding noem ik dit. verkooppraatjes genoeg
als consument zijnde beloven ze je veel maar beloftes nakomen doen ze dus niet.
netjes afhandelen doen ze dit dus ok niet want ze reageren niet eens meer
een lokale computerzaak kan de onderdelen niet bestellen , dat heb ik uiteraard al geprobeerd. en ja , ik heb nog steeds vertrouwen in de consumentenbond
het is nu aan dixons hoe ze hier mee omgaan. zij zullen moeten bewijzen dat het mijn schuld is dat het scharnier defect is. bovendien, waarom komt dit vaker voor bij dit type laptop?. ook krijg ik hier geen antwoord op van de firma dixons. ze wassen hun handen in onschuld. never en nooit dat ik dixons nog weer binnenstap als dit niet goed wordt afgehandeld. ik heb altijd hier gekocht omdat ik dat stukje service krijg wanneer ik iets meer betaal . in 5 jaar tijd, 4 laptops, telefoons, printers en een spiegel reflex camera bij hun aangeschaft. nooit problemen gehad. tot deze ene keer . en dan geven ze niet thuis!!!!
ik raad dus nu ook iedereen in mijn omgeving af om bij deze firma te kopen want zij nemen hun klanten absoluut niet serieus!