Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
micha0000 - 26-07-2012 18:19:17
Elektronica & TV

Ziggo onbereikbaar en slechte service

Wat een ellende, wat een ellende, bij ziggo doen ze er momenteel alles aan om je het overstappen tegen te maken, verwarring zaaien, contract nummers niet afgeven, opzeg menu eeuwig in de wacht, personeel dat je op andere gedachtes probeerd te brengen enzv. wat een ellende,
nooit meer ziggo,
wanneer komt het er eindelijk eens van dat dit soort bedrijven niet aktief mogen zijn als ze geen goede bereikbaarheid hebben. 1 enkel nummer voeren ze, ongevraagde uitgebreide menu's voor "onze service", mail correspondentie niet mogelijk. brief correspondentie is al heel ongebruikelijk. en maar graaien in de consumenten vijver.
nou zijn ze toevallig bij online ook hetzelfde en greenchoice ook en nem ook en ing nog erger en ... dit is dus de waardeloze ontwikkeling van internet, deze bedrijven groeien niet echt mee maar doen alsof