Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
storm101 - 03-08-2012 07:56:42
Computers & Telefonie

Reparatie hp laptop

Hallo allemaal,

zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkeling rondom de vervelende gang van zaken omtrend de reparatie van mijn laptop.
ik ben vorige week terug in de winkel geweest met de bedoeling om mijn laptop ongerepareerd op te halen en verdere aktie te gaan ondernemen. bij aankomst in de winkel waren er andere personeelsleden dan aan wie ik mijn probleem als eerste had voor gelegd. het toeval was de verkoper die mij in het verleden altijd goed van dienst is geweest net weer in deze winkel was herplaatst. zonder iets van het probleem af te weten merkte hij dat ik ontzettend boos en vooral teleurgesteld was. deze man heeft onmiddelijk aktie ondernomen en heeft flink staan te bellen om het voorelkaar te krijgen om mijn laptop kosteloos te laten repareren. bij het reparatie centrum bleef men erbij dat dit niet mogelijk was. vervolgens heeft deze verkoper zijn rayon manager op de hoogte gesteld en hebben ze het via my com geprobeerd. dit helaas ook zonder enig succes. maar let op! verkoper collin delvalle heeft ervoor gezorgd dat mijn laptop toch kosteloos wordt gerepareerd . hij erkende ook vanaf het eerste moment dat dit zeker geen defect was die door mij veroorzaakt is. de reparatie kosten worden door het filiaal betaald.
oorzaak is uitdroging van smeer in het scharnier door warmte afgifte van warmte door de laptop.jammer dat hp dit probleem niet erkend!
hulde aan collin delvalle die dit zonder meer verdient. deze verkoper weet hoe hij klanten moet behandelen en vooral vasthouden!! als er ook maar iemand is die bij deze firma promotie verdient is dit collin delvalle , verkoper bij dixons stadskanaal
verder wil ik iedereen bedanken voor de reacties die ik heb gekregen. in het speciaal degene waarvan ik helaas de naam niet meer weet die mij ook op de hoogte bracht van het uitdrogings verschijnsel.
nogmaals , iedereen bedankt!!!

hulde aan collin delvalle, werknemer bij dixons stadskanaal!!!!