Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

naitsoezn
naitsoezn - 08-08-2012 10:45:51
Elektronica & TV

Mediamarkt webshop waardeloos

Is toch de discussie-sectie hier, of ben ik nou gek? mag er tegenover een negatieve reactie geen positief oordeel staan, zonder direct uitgemaakt te worden voor mm-medewerker? nog een keertje dan: ik heb geen aandelen, ik werk er niet, ik heb er geen belang, ik ken er niemand. zo duidelijk?

mijn ervaringen ermee zijn gewoon niet zo negatief. en ik lees in ts ook weinig negatiefs:
- ts krijgt binnen een dag antwoord op zijn vragen (daar moet je bij menig andere webshop eens om komen)
- ts kan gewoon zijn geld terug krijgen (daar moet je bij menig andere webshop eens om komen!)
- ts kan zelfs binnen 5 werkdagen zijn geld terugkrijgen (terwijl menig webshops de wettelijke termijn van 30 dagen(!!) soms zelfs ruimschoots overschrijden)

ik zie het probleem dus niet zo, behalve dat ze in eerste instantie niet direct lieten weten dat ze die 5-7 werkdagen niet gingen halen. tja, da's niet netjes nee. maar om daar dan direct huilie-huilie om te doen ("maar wij zitten zonder televisie", boehoe), dat vind ik gewoon zielig. en aangezien we hier op het discussie-gedeelte zitten, zal ik mijn mening ook gewoon blijven geven :-).